Thursday, December 14, 2006

Links of rechts kabinet

Ik volg nu al een tijdje de politiek. En ik begin me nu echt zorgen te maken van wat er moet gebeuren. Nou heb ik mij even voorgesteld hoe het zou worden als er een links kabinet komt: Dan word Nederland een soort MTV of TMF land. Allemaal helemooie spullen krijgen die amerikanen maar of het echt dergelijk is??? Het zal denk ik!!!! een soort Land van Ooit worden. Nu over het rechtse kabintet: Het rechtse kabinet zou flink wat kunnen leren van het linkse kabinet. Wat flexer zou zo'n rechts kabinet moeten worden. Dan denk ik dat ze ook veel meer jongeren trekken. Over het algemeen denk ik dat de linkse partijen meer aanhangers hebben onder de (gokje) 30 dan de rechtse. Daar in tegenoverstelling hebben de rechtse denk ik meer ouderen boven de (gokje) 40. Vreemd genoeg is bij mij op school een soort peiling gehouden over verkiezingen en toen bleek het CDA het beste te scoren (ik zit wel op een christelijke school) (en ook niet dat wij zoveel leraren hebben hoor). Nou nu kwestie Rita Verdonk. Ik weet het niet. Het is goed dat ze haar portefeuille heeft overgedragen aan iemand anders. Maar ik denk dat ze niet lang te leven heeft in de 2e kamer. Nou dit was dan weer politiek nieuws.

Groeten Menno

2 comments:

ed treatment tablets said...

Wonderful work! This is the kind of information that should be shared across the internet. Shame on Google for now not positioning this post higher! Come on over and consult with my web site . Thank you =)

ed treatment tablets said...

Its not my first time to visit this web site, i am browsing this website dailly and get pleasant data from here all the time.