Saturday, November 18, 2006

Audities muziekavond

Ze waren er weer (voor mij voor de eerste keer maar de rest was zeer ervaren) de audities voor de muziekavond. Ik als Junior inspicient moest ook aanwezig zijn. Nou gelukkig had ik iets met SNS kunnen regelen zodat ik er toch kon zijn. Het was wel heel erg leuk moet ik eerlijk zeggen hoor. Nou ik heb dus ongeveer 20 dansden de meisjes gezien en heel veel gingen voor het zingen (mischien hadden er toch meer voor het dansen moeten gaan dan waren onze oren niet kapot geweest (dit geld natuurlijk niet voor iedereen)). Maar het was wel super. Nou hopelijk zijn de muziekavonden nog leuker.

Met vriendelijke groet,

Menno

1 comment:

Anonymous said...

Nice dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Say thank you you for your information.