Sunday, October 29, 2006

YouTube

Zoals de meesten van jullie wel weten is YouTube op gekocht door het groote bedrijf Google. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit op YouTube was geweest. Dus ik denk ik ga maar even kijken. Ik kom dus op de site. En ik denk ik ga gelijk weer weg. Het is veel en veel te groot. Je moet als baby beginnen om heel YouTube af te kijken. En mischien is het niet verstandig om een baby daar naar te laten kijken. Het kan moet ik ook wel toegeven heel handig zijn YouTube. Ik zelf heb een keer een werkstuk gemaakt en daarbij een cd'tje gedaan met digitale content. Je kan je filmpje op het cd'tje gaan zetten. Maar dat kan helaas niet. Ook wel begrijpelijk want er staat allemaal illegale content op. Als je dat kan downloaden dan gaat iedereen dat verkopen. Nouja over het besluit van Google om YouTube te kopen. Geen verstandig besluit. YouTube werd nooit aangeklaagd omdat ze geen geld hebben. Google ligt dus zometeen voor de rechter. En heel mischien hebben wij dan geen GOOGLE meer. Daar moeten we wel even aan denken. Dus eigenlijk (vind ik een geen YouTube kenner) dat Google YouTube niet had moeten kopen. YouTube kan beter YouTube blijven en geen GooTube. En Google kan beter bij zijn eigen GoogleVideo blijven.

Met vriendelijke groet,

Menno

1 comment:

Anonymous said...

Hey! Goed nieuws: er is een trucje waarmee je wel de video's kan downloaden vanaf Youtube en Googles Google Video (d.m.v. Firefox), en het daarna naar Windows Media kan omzetten. Binnenkort zal ik die even posten op mijn website. Groeten!