Monday, October 30, 2006

School

Vandaag begon het harde leven weer.
Na een week lui op mijn kont te zitten en stukjes te schrijven voor mijn weblog. Moet ik weer aan de bak. 7.00 opstaan 17.30 thuis komen. Dat domineert mijn dag. De paar uur die ik dan vrij heb. Die gebruik ik voor mijn weblog en tv kijken en om in leven te blijven eten. Weetje even tussen ons eigenlijk vind ik mijn dagelijkse leven helemaal niet zo erg. Dat naar school gaan zorgt er voor dat ik niet de hele dag in m'n bed lig wat overigens ook wel erg lekker is. En ja als ik tot 10.00 in bed lig is m'n dag eigenlijk al weer over dus ja. Die paar uur die ik dan na school heb zorgen er voor dat ik die tijd nuttig besteed. En ja daarvoor is het weekend ook he??? Anders weet je nooit welke dag het is. In de vakantie vergeet ik altijd de dag. Dus ja dat dagelijkse leventje mag wat mij betreft door gaan. (maar hee voor vakantie sta ik altijd open!!!!!)

Met vriendelijke groet,

Menno

1 comment:

Anonymous said...

Hey. Ik ben het VOLKOMEN met je eens! School is, als je het niet heel negatief bekijkt, nog geeneens zo vreselijk. Het haalt sociale contacten omhoog, je leert wat en er komt wat ritme in je leven. En des te meer je de vakanties en vrije uren dan waardeert. Groeten!